Due to the fact that I´m living in the USA now, I decided to write my blogposts both in English and in German. But seriously my English isn´t perfect, so I hope you can forgive me when Im making mistakes. I´m really trying to keep up with Blogposts but I don´t have that much time and when I´m heading out I always forget to take pictures of my outfits. Besides I don´t have a photographer who takes pictures of my outfits… 😉
I tried to keep this outfit pretty simple but I wanted it to be a bit chic, too. I compared a white blouse and a light green cardigan from H&M with a jeggins from Only. I love the green color of the cardigan but it looks a bit different than in those pictures. The jeans is making the whole look a bit more casual and I really like that. Sorry about the lighting!
Da ich ja jetzt in den USA lebe, habe ich beschlossen, meine Blogposts in Englisch und in Deutsch zu verfassen. Ich rede hier den ganzen Tag Englisch und so kann mein Blog auch auf internationaler Ebene gelesen werden, trotzdem ist mein Englisch wirklich nicht perfekt, also ich hoffe, ihr könnt über mein Fehler hinwegsehen. 🙂 Ich versuche wirklich so oft es geht einen Post zu schreiben, aber ich hab einfach nicht viel Zeit und wenn ich ausgehe, vergesse ich immer Fotos von meinem Outfit zu machen. Außerdem hab ich hier keinen Fotograf, der meine Outfits festhält… 😉
Ich habe versucht dieses Outfit einfach aber dennoch schick zu halten. Ich habe eine weiße Bluse und ein hellgrüner Cardigan von H&M mit einer Jeggins von Only kombiniert. Die Jeans macht das ganze ein bisschen mehr casual und das gefällt mir. Sorry für das schlechte Licht!

Perfect for going out for dinner

I put on some pink color on my lips with the Chunky Cherry Chabstick from Clinique.
The watch I´m wearing is from Fossil and I love the rosé-gold color.
Have a great week!
XOX Marina
Advertisements